Söndag 31/1

Imorse uppvaktade vi vår "lillskrutta" som fyller 4 år idag! Åt sen lite yougurt & hämtade äldsta tjejen från sin kompis. Körde henne till stallet. Köpte två tårtor på konditoriet. Sitter nu här med en Cappuchino & ska snart sätta igång & förbereda dagens kalas. Vid 14 kommer alla.

Känner mig lite låg idag, fast jag inte riktigt vet varför. När jag satt i bilen funderade jag på, att det är så jobbigt att alltid stressa, att skynda sig för att ta sig från ett ställe till ett annat osv. Men så är det väl för alla antar jag...
Skulle vara så skönt att "bara vara" lite mer.... Det är svårt dock, heltidsjobb, 3 barn som håller på med olika aktiviteter + att man själv har vissa intressen! Man får väl pusta ut sen när man blir pensionär!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0