Nu är vi där igen...

HELG!!!! Me like! Tyvärr är både jag & barnen krassliga. Får se om jag pallar att jobba imorrn, men det tror jag. Dessutom jobbar jag bara fram till 14 på fredagar, så det verkar lite"onödigt" att vara hemma då. Mannen fick hämta tjejerna tidigt från dagis, för dom ringde därifrån & berättade att "lillskruttan" var jättehostig & hängig. Själv har jag också varit hängig idag + att jag har fullt upp med massa kundmöten m.m. Kom hem från jobbet 19.30.

Nästa vecka blir det 1-årsjubileum för mig. Har fortfarande inte blivit kallad till kontroll på sjukhuset & det verkar lite skumt tycker jag!?

I helgen blir det massa bak & kalas om vi inte blir tvungna att ställa in pga sjukdom ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0