"Mega-dumpade"

Igår slutade jobbet jag vid 14. Hämtade barnen & åkte till en kompis & fikade. Kom hem till middagen & åt då Tacos från gårdagen. Tog ett glas vin & åt nötringar som jag "mega-dumpade" på. Jag mådde jätteilla & slocknade på soffan. Sov i drygt en timme & kollade sen på Paradise Hotel. Läste lite sen & sov. Läsen en jättebra bok just nu, El Choco, om han som smugglade kokain i Bolivia & hamnade i fängelse där. Kan rekommenderas!

Idag åkte hela familjen till Kista för att gå på bio. Tyvärr hade vi inte bokat biljetter & det var helt utsålt, så det blev ingen bio alls för oss. Köpte en svart kjol på HM & svarta tofflor på Scorette iallfall. Barnen har lekt på ovanvåningen & jag & mannen har kollat på den sista Johan Falk-filmen. Dom är ju så bra. Nu ska jag äta en halv krabba & kolla på nästa film: Flickan som lekte med elden.

Min härliga tofflor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0