Måndag kväll

Hade jättesvårt att somna igårkväll. Låg i sängen & kollade på konsert med Robbie Wiiliams, han är min favorit!!
Men sen var det tji att somna, läste & släckte flera ggr & somnade väl sen till slut. Vaknade sen ett flertal ggr under natten. Det är precis som att man blir lite nojjig över att man behöver sova för att man ska jobba och så!?

Imorse lämnade jag först småtjejerna på dagis & sen den äldsta i stallet. Efter det åkte jag & jobbade. Åt bara Sparrissoppa till lunch & det är på tok för lite. Jag måste ta tag i min matvanor ordentligt nu! Åkte från jobbet vid 15.30 & hämtade alla barnen. Var tvungen att handla också. Gjorde Tacos till middag. Har fortfarande välidigt ont i ryggen så jag har tagit ett långt varmt bad nu. Det känns alltid lite bättre efter det. Nu ska jag faktiskt hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0