Jaha!

Då är även denna helg snart slut, tyvärr! Fredagen var lugn & mysig. Igår var vi först på gympor med småtjejerna & sen åkte vi hela familjen & åt lunch ute & köpte lördagsgodis. Barnvakten kom sen vid 16.30 & jag & mannen åkte till stan. Va inne på NK en snabbis & gick sen till Resturanb B.A.R & åt middag. Drack ett glas champagne & åt lett par blåmusslor till förrätt. Huvudrätten bestod av Torsk med pepparot, broccoli, skirat smör & kokt potatis. Till det drack jag ett glas Alsace-vin. Jättegott! Till efterrätt åt jag en lite bit Appfenzeller(ost) med fikonmarmelad & portvin. Me like! Tur att vi satt i flera timmar....... Efter middagen var vi faktiskt på bio. Vi såg "Snabba Cash". Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara, men den var helt okej. Boken är dock mycket bättre. För tillfället är jag & mannen själva hemma. Morfar var här vid 9.30 & hämtade tjejerna för att ta med dom på julgransplundring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0