Helg igen!

Skönt med helg igen!! Igår fredag jobbade jag bara till 14.30. Var på IKEA en snabbis & hämtade sen barnen. Gjorde det lätt för oss & åkte ner till Thai-restaurangen hela familjen & åt. Fick med mig halva portionen hem i en "doggy-bag" ;-) Jag hade tänkt att göra rödtunga efter ett nytt recept jag har hittat, men det fanns ingen bra vit plattfisk alls i affären, så det får bli en annan gång. När vi kom hem gjorde vi en brasa, tände lite ljus  & kröp upp i soffan. Läste tidingarna & kollade sen på Let´s Dance. Eller, såg iallafall lite i början, sen slocknade vi hela familjen i soffan, en efter en....

Nu är det lördag förmiddag. Vi har ätit gröt till frukost & ska snart åka iväg på bio. Den här gången har vi iallfall bokat biljetter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0