F-n va skönt!

Redan fredag!!! Me like. Veckorna flyger iväg, som vanligt! Har precis kommit hem från jobbet. Jobbar ju sent på torsdagar. Känner mig faktsikt helt slut, har haft mycket att göra. I veckan har vi varit i stallet som vanligt, igår var vi på vernissage i skolan, vi åt även där hela familjen. Åkte sen till ett köpcentrum på kvällen & kollade efter jeans bl.a. Hittade två par på Lindex, men jag ska prova dom härhemma igen & se om jag ska behålla dom. Det känns så lyxigt att kunna ha kläder i vanliga storlekar..... Igårkväll lyxade vi till det lite & tog ett glas rödvin & åt lite ost & nötter. Nu ser jag fram emot helgen.

Kommentarer
Postat av: Katrine

Vad duktig du har varit.

Mitt mål är 75 kg och jag har 6 kg kvar. Har stått still sen november.



Kram Katrine (svgumaka)

2010-01-21 @ 21:30:58
Postat av: Lotusblomman

Tack!Det lossnar nog för dig med så småningom,6 kg kvar är ju inte så mycket!! Kram,Lotusblomman

2010-01-21 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0