Björk and Berries

Vi hade en ganska jobbig natt, inatt. Vår mellantjej hade feber & hostade förfärligt. Var extremt trött när klockan ringde 06.00 & det var dags att gå upp & duscha & åka till jobbet.... Min man stannade hemma & vabbade, för jag hade en hel del inbokat på jobbet. Jobbade dock bara till 14.00. Åkte en sväng då & köpte lite olika Björk & Berries produkter. Dom är helt underbara! Efter det hämtade jag barnen & åkte hem. Min man har stått vid spisen & fixat sen jag kom hem. Det blir kött & potatisgratäng med både Tiramisu & några sorts äppelknyten i smördeg till efterrätt. Har suttit & "sippat" lite på ett glas rödvin & tagit några ostkuber.
I LOVE FRIDAYS!

                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0