Alvin & gänget 2

Det blev bio idag. Alvin & gänget 2, kollade vi på. Tog även med en kompis till äldsta tjejen, som också ska sova över här. Passade på att sula om mina nya stövlar också & blev chockad över hur dyrt det var, 278:- !! Det tycker iallfall jag är skitdyrt!! Nu har vi tänt brasa igen & det är så mysigt!! Sitter här med ett glas rödvin & njuter! Tänker på att man faktiskt har det rätt bra ändå! Jag har min man (även om det är en del bråk då & då), mina tre fina, underbara döttrar, jag har det "gott ställt", ett bra jobb, fint hus, lantställe, vi åker på semester utomlands, fjällsemestrar, äter & dricker gott & köper det mesta vi vill ha. Bättre än så blir det inte. Det gäller att ta vara på det man har & njuta av det. CARPE DIEM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0