100111

Visst ser det konstigt ut? Jag har inte vant mig vid våra nya datum, ännu! Det känns helskumt börja med 10 osv....Ja, ja man vänjer sig väl, antar jag! Har ganska nyligen kommit hem. Jobbade fram till 16 & hämtade sen tjejerna. Ska steka potatis & värma rödspätta från igår. Räksåsen gick åt, så det får bli remouladsås till istället.

Om ett par veckor är det precis 1 år sen jag opererades! Allting känns jättebra & nästan lite overkligt. Jag är ju fortfarande överviktig med mina dryga 77 kg, men folk som ser mig tänker antagligen inte "vilket fetto" längre.... Jag känner mig ganska fin faktiskt, men vill gärna gå ner till 70 kg åtminstone. Det mål jag satte upp vid open var 75 kg & där är jag nog snart, men "mycket vill ha mer".....;-) Vi får se hur det går! Jag slarvar ju en hel del, så isånafall måste jag "skärpa till mig"!!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej



själklart kommer du fixa det...och jag kan hålla med dig om att tiden går fort :) jag har satt 70 kg som en målvikt vi får se när jag kommer dit :) nu väger jag 83 kg.. Lycka till oss båda..ha det gott..stor kram från mig

2010-01-12 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0