Lördag fm

Helg igen! Skönt, förstås! Igår orkade vi inte göra middag så vi tog barnen & åkte till den "lokala Thai-resturangen" & åt. Efter det blev det ett långt skönt bad, Let´s Dance & Solsidan. Slocknade som vanligt på soffan sen.....

Idag har jag redan hunnit med att köra den äldsta till stallet & de andra två till sina gympor. Däremellan var jag på HM också & köpte lie nya kläder. Bl.a tog jag in ett par jeans i provrummet i stlk 32. Dom var för stora så en expedit fick hämta ett par 31:or, men inte ens dom passade, så det fick bli ett par i stlk 30. Helt sjukt!!! Visserligen är det stretchjeans, men ändå...... Fantastiskt!!  Apropå det, så har jag inte vägt mig på ett tag, så det ska jag göra imorgon bitti kanske. Tror inte att det har hänt nåt, men tänkte ändå kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0