Hej igen!

Det var ett par dagar sen jag var inne här! Det har väl varit som det brukar, med jobb & barnens aktiviteter.
Veckorna bara svischar förbi...... Det har varit en bra helg: fredagsmys med bara familjen, igår lördag hade vi några kompisar hemma på middag. Åt & kollade på Melodifestivalen, såklart! Var dock lite besviken, då det nästan kändes lite avslaget, inget ös alls. Darin var iallafall jättebra & hårdrockstjejerna också, fast det kanske inte passar just i Melodifestivalen. Höll på att glömma Alcazar som alltid har lika bra låtar!

Har fått min kallelse till 1-årskontrollen nu, men jag måste försöka boka om den, för det är mitt på dan & svårt att komma från jobbet då. Tog prover i veckan som jag får svar på när jag är på Ersta.

Har börjat längta efter våren nu. Idag är det ju iofs jättefint väder, men kallt & vääääldigt mycket snö. Vi har inga persienner i köket så när vi åt lunch för ett tag sen satt småtejerna med solglasögon & åt;-)

Jag har en liten paus från "rensande av papper". Behöver ev åka till IKEA en sväng men vet inte om jag hinner. Vi ska iväg på simskola & efter det födelsedagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0