Har ingen lust....

....att jobba imorrn, överhuvudtaget! Tycker för tillfället att det är jättetrist på jobbet av olika anledningar & ångrar nästan lite att jag hoppade av Lärarutbildningen. Vi får se hur det blir med allt!?

Idag var vi ju & fikade hos några kompisar på förmiddagen. Det var trevligt! Har sen varit hemma med barnen, "gubben" är fortfarande bortrest. Orkade inte laga nån middag idag, så det blev pizza. Åt nästan en halv barnpizza. Jag har tvättat & plockat undan & badat barnen också. Tjejerna slocknade en efter en, så jag har suttit själv & kollat på Blåsningen. Även fast det är tråkigt att mannen är borta så är det samtidigt lite skönt att få sitta hemma själv i soffan i lugn & ro. Det är så sällan man är ensam hemma, så jag kan faktiskt tycka att det är lite skönt. Jag kommer gå & lägga mig tidigt ikväll & läsa tills jag somnar. Har inte så mycket kvar av boken nu, El Choco, så jag måste hitta någon ny bra bok att läsa när jag är klar! Kom gärna med förslag! Kram & go´natt.


Kommentarer
Postat av: Tyramyra

Hej! Kul att läsa din blogg, följer ju i dina spår så att säga, är opad 12 jan. Här kommer tips på några bra böcker; Jens Lapidus, "Snabba cash", Milleniumtrilogin av Stieg Larsson som du säkert läst, Hammarbyserien av Carin Gerhardsen dvs del "Pepparkakshuset" och del 2 "Mamma pappa barn". Ha det bra! :)

2010-02-08 @ 18:33:03
URL: http://www.tyramyras.blogspot.com/
Postat av: Lotusblomman

Va kul att du tiitar in!Snabba cash & Stieg Larsson-böckerna har jag läst men inte Carin Gerhardsen-böckerna, tack för tipset! Lycka till med din viktnedgång! Lotusblomman

2010-02-08 @ 21:26:16
URL: http://www.lotusblommansvikt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0