Har haft fullt.....

.....upp & har därför inte varit inne på bloggen alls. Som vanligt i veckan har det var skjutsningar till gympa, stall osv. Har varit & besiktad bilen också, av nån anledninge hade min man missat det totalt, så det var egentligen körförbud på bilen. Jag åkte till besiktningen som inte hade några lediga tider, & tjatade till mig en iallfall. ;-) Nöjd!
Idag har dagis varit stängt & jag & småtjejerna har varit inne i stan & gjort lite ärenden. Dessutom köpte jag ytterligare en pälsväst, en mörkare än den jag köpte i Göteborg. En skinnjacka till mellantjejen & lite nya tights köpte jag också. Åt lunch på en Kinaresturang. När vi kom var jag så ofantligt trött, så jag vilade på soffan en stund, medans tjejerna såg på film. Ikväll ska det bli skönt att bara ta det lugnt & mysa med familjen. Imorgon ska jag på tjejmiddag. Eventuellt blir det utgång också, om vi får lust med det.... Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, måste kolla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0