Glömmer bort...

...att ta mina vitaminer!! Måste bättra mig, jag vill ju inte få brist på någonting!! Ringde förresten till Ersta häromdan, fär att fråga om mitt återbesök ( 1 år sen open) & dom sa att jag skulle bli kallad i mars, så dom hade inte glömt bort mig iallfall.

Blev så irriterad igårkväll! Jag la mig ju ganska tidigt & läste & sen när jag precis hade somnat vaknade jag av billarmet gick. Hämtade nycklarna & stängde av larmet. La mig tillrätta igen & skulle somna in, men då gick larmet igen.... Så jobbigt! Jag hade verkligen ingen lust att klä på igen & ge mig ut i kylan, så jag läste en stund & sen hände inget mer, så jag somnade.

Har jobbat hela dan, urtrist!! Hämtade barnen & pysslade en stund med dom innan middagen. Vi åt lövbiff med ugnsstekt potatis & gorgonzolasås. Lite vardagslyx! Inatt kommer min man igen, det ser jag fram emot.
Nu ska jag se klart på Spårlöst. Efter det ska jag se till att tjejerna kommer upp i säng, alla ligger utslagna i soffan..... Mina älsklingar, dom är det bästa som har hänt mig. Jag är så fantastisk glad att just jag fick bli deras mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0