F-n va jag fryser!

Den här vintern har ju varit helt otrolig! Häftigt med en riktig vinter för en gångs skull, men ack vad jag har frysit!! Nu när jag blivit en "smalis" ;-) så fryser jag på ett helt annat sätt än tidigare & måste pälsa på mig ordentligt. Fryser även när jag är härhemma & är tvungen att ligga i soffan med fleecetröjor & raggsockor under dubbla filtar. Och då har vi det ändå inte speciellt kallt härhemma...... Brrrr!! Näe, fram med våren nu, det är dags!

Är så sugen på lite nya vårkläder också. Massor av mina "nya" kläder har även blivit för stora nu, så jag behöver lite nytt!

Igår va jag & äldsta dottern på IKEA. Köpte massa "mappar" & dokumentsamlare m.m som jag ska ordna med i köket.

Ikväll har vi som vanligt varit i stallet. Hämtade ut lite nya böcker också som jag hade beställt. Ska börja läsa Alex Schulmans bok. Följer hans blogg förresten, han skriver otroligt bra, fakiskt! Nu väntar sängen & nya boken, see you!
                                                         
                                                           

Kommentarer
Postat av: Camilla Möller

Hej Lotusblomman!

Jag är som du 38 år..hrm..39 i år, OK! Jag genomgick en GBP-op för drygt två år sen och har sedan dess hunnit med att gå ned 65 kg, blivit gravid, fött barn som nu är 10 mån. (kunde under fetma-åren inte bli gravid "naturligt") Jag känner igen mig i din beskrivning om att frysa...Jag har väl aldrig frusit innan! Nu går jag i raggsockar för jämnan, även inne. Och mina stora kläder säljer som smör på Tradera och jag kunde gotta mig på rean i år och handla billiga kläder i stl 42 istället för 56! Som du så har jag några envisa kilon kvar... väger idag 83 men ska ner till 73 ca...suck...slarvar också en del tyvärr... Kanske kunde vi sporra varandra!??? När jag gått ned lite till ska jag få en operation av överflödsmagen (skinn o fett) så man blir platt...haha...låter otroligt...platt-mage!!! Wow!

Hör gärna av dig om du har lust!

/Camilla

2010-03-03 @ 13:44:05
Postat av: Lotusblomman

Halloj!Grattis till viktnedgången & till att du lyckats bli gravid & få en bebis också,såklart.Lyckligtvis har jag haft tur & fått tre underbara flickor,men "2:an" tog sin lilla tid & det tror jag också beror på att jag var "stor" då.

Va ju på 1-årskontrollen idag & då berättade dietisten att dom skulle fota mage & "överhäng" om ett år, vid 2-årskontrollen för ev.operation sen.

Har ju din mail nu, så vi kan höras!! Kram,Lotusblomman

2010-03-03 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0