Dumping :-(

Innan middagen igår dukade min man fram lite ostkuber & rött vin. Det brukar vi göra på fredagar. Jag åt & drack lite som vanligt, men den här gången dumpade jag rejält.... Jättekonstigt, för jag har ju ätit & druckit samma sak massor av gånger utan att dumpa!? Det började med att jag blev alldeles kallsvettig & "varmsvettig" om vartannat, kände mig typ skakis & sen somnade jag!!! Inget kul!! Som tur var, kände jag mig mycket bättre efter sovstunden, så då satte vi oss & åt skaldjur. Kollade på Let´s Dance förstås & Solsidan, sen var det go´natt i soffan igen ;-)

Gick upp vid 8.30 i morse. Har kört småtjejerna till gympan, tvättat, hängt tvätt, slagit in Alla hjärtans-presenter & plockat undan lite i största allmänhet. Börjar redan få lite "jobb-ångest" trots att det bara är lördag..... Inte bra!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0