Alla hjärtans dag

Helgen som gick var bra! Fredagen hemmamys & på lördagen var det tjejmiddag, med supergod mat! Vi "hann" inte gå ut ;-), klockan blev för mycket! Kom inte hem förrän bortåt 03.00!





På söndagen var det ju Alla Hjärtans dag. Hela familjen åt frukost tillsammans. Tjejerna fick lite nya kläder och varsitt armband. Min man överraskade mig med en I-Phone. Snacka om att jag blev glad :-)
Åkte sen och klippte äldsta tjejen. Vi åt lunch allihopa på Taco-Bar. Till middag blev det "Herrgårdskyckling", mums!


Min nya favorit!

                                                           




Idag, måndag, har det varit jobb som vanligt. Åt rester från Gårdagen. Va uppe hos en granntjej en snabbis & "surrade" ljus. Har precis kollat på Charlotte Kalla, grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0