Äggmacka

Igårkväll grillade vi & kollade sen på Melodifestivalen. Orkade t.o.m titta både på OS & fotboll (Barcelona-Madrid) sen också & kom inte i säng förrän 00.30.

Det blev en äggmacka & Cappuchino till frukost idag. Danskt rågbröd, supergott! Kommer ihåg att jag dagligen längtade efter just danskt rågbröd, när jag åt flytande efter open.

Har lagt in en maskin tvätt & sorterat lite. Äldsta tjejen har gått till en kompis & "mellan" har en kompis här.

Vägde mig imorse. Vågen stannade på 76,5 alltså några hekto upp..... :-(
Inte så konstigt dock, jag slarvar ju en hel del, så det måste jag ta tag i om det ska hända något. Det känns som att det svåra jobbet börjar nu!!

Måste bara få visa ett par schyssta skor som jag är sugen på också:

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0