REA

Usch för rea....!! Jag gav mig faktiskt ut en sväng "på stan" idag för att jag behöver en top till nyårsfesten. Det var hur mycket folk som helst, skitjobbigt. Jag tror att  julförsäljningen i år, kommer ta alla rekord! Det har ju varit helt hysteriskt mycket folk ute, både på gatorna & i butikerna, både före & efter jul!! Iallfall så hittade jag förstås ingen top :-( , däremot blev det en svart "ponchokofta" för halva priset från BIK BOK, som jag faktiskt var sugen på strax innan jul & en beigebrun skinnjacka, också för halva priset. Så iofs är det ju bra med rea också....
Även ett par svarta ankelboots från Scorette fick följa med hem idag.

Nu har jag precis stått & skurit upp julskinka, köttbullar & prinskorvar m.m till att steka pytt på. Det är så gott med hemmagjord pytt & julmaten är man ju trött på redan på juldagen nästan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0