På nåt sätt känns....

.....det som om att det redan är jul!! Min stora tjej har varit ute & "julhandlat" med sin bästis & hennes mamma. Just nu är hon i köket & slår in paket & jag är förbjuden att komma in dit, hmm nu bli jag nyfiken... Mannen är på ovanvåningen & spelar Wii med småtjejerna & själv sitter jag med min sköna filt i soffan & tittar på Filip & Fredrik.
Mys helt enkelt....

Förrsesten har vi även hunnit med att "klistra ihop" vårt pepparkakshus, men vi har inte "pimpat" det än, eftersom alla barn vill vara med att göra det, & alla barn var ju inte hemma... Det är faktiskt lite svårt att samla hela familjen samtidigt. Granen stod färdig att pyntas i flera dagar, innan vi fick ihop det ;-)

Nåt liknande det här blir det nog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0