Nu var det över...

...tre månader sen jag vägde mig senast!! Jag vet att jag har varit "slarvig" och har därför dragit mig lite för att hoppa upp på vågen. Nu när det är jul blir det ju ännu mer fusk än vanligt, så jag ställde mig faktiskt på vågen nyss, för att ha lite koll på vikten ändå. Vågen visade 71,7 kg & då var det med kläder efter frukost ;-)
Alltså 1 kg mer sen i början av september & det känns ändå helt ok. Efter årsskiftet ska jag vara mer noggrann med mellanmålen & även börja träna ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Annelie Berglin

Hej! Har precis upptäckt din blogg eftersom jag snart ska gbp opereras. Har varit mycket tveksam in i det sista. Känner en stor samhörighet med dig, har också 3 barn (18,8,3 år)Gillar också kläder,smycken och att se bra ut samt god mat och resor. Väger just nu 102 kg,men jag är inte så lång 163cm bara.Har dom sista 5 åren legat på 90 kg, men sista halvåret så har det dragit iväg. Hade dessutom en liknade öron inflammation som du som aldrig ville ge sig min trummhinna gick också sönder.Jag fick till slut pencillin intravenöst.



Det har varit jättekul att läsa din blogg. Jag har dock en undran, nu när det har gått en tid tycker du att du gjorde rätt som opererade dig ? du ångrar dig inte? Vilken läkare på Ersta var det som opererade dig? Jag ska också göra min gbp där.



Mvh

Annelie

2011-01-20 @ 15:36:49
Postat av: Lotusblomman

Halloj! Va kul att du är härinne & kollar!Tyvärr lägger jag inte ut bilder på mig & familjen eftersom jag vill vara anoym, så därför är ju bloggen lite tråkigare än vad den kunnat vara....



Jag ångrar mig absolut inte. Jag mår så mycket bättre nu & kan leva det liv som jag alltid har velat,men inte kunnat förut pga vikten. Som du förstått är jag väldigt modeintresserad osv & du vet ju vilket begränsat utbud "feta" mäsnniskor har...



Just nu står det still i huvet på mig, så jag kommer inte ihåg efternamnet på läkaren som opade mig, men jag återkommer!!



Lycka till! Lotusblomman

2011-01-22 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0