Åkt pulka

Idag sov vi till 9.30, sen låg vi & drog oss lite, så frukost åt vi inte förrän 10.30. Var lite trötta allihopa, för igår stack vi upp till några kompisar på kvällen & drack vin & "surrade lite". Efter frukosten drog vi ut till pulkabacken & åkte, drack varm choklad & åt bullar. Skönt att komma ut & få lite luft.

Tjejerna har haft några kompisar här & lekt.

Har faktiskt röjt undan lite juldukar & sånt också, tvättat & nu ska vi käka . Efter det ska vi åka till några kompisar & fika.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej



det var ett tag sen jag skrev i din blogg, men jag har titt om tätt läst dina inlägg. Jag vill önska dig en godfortsättning och hoppas du mår bra. <själs så rdet hyvsat bra, har haft en tuff höst med min mammas bortgång, men jag hoppas och vet att det blir bättre, det får ta sin tid.



jag har annars haft en bra jul och ser fram emot nyårsafton med goda vänner och min nya vikt verkar ha hamnat på ca 67 kg..och det är super..



Gott nytt år!



kram J

2010-12-28 @ 18:02:41
Postat av: Lotusblomman

Va kul att höra av dig igen:-) Jag beklagar att din mamma gått bort,det måste kännas jobbigt!



67 kg är ju skitbra, grattis! Jag vill också ner till 65-67 ungefär, så det ska jag ta tag i efter nyår.



Hoppas du hör av dig snart igen, det är jättekul nr du gör det :-) Kram, kram, L

2010-12-28 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0