Mycket festande...

Halloj igen! Det har gått ett tag sen jag var här inne nu. Har haft fullt upp, faktiskt. Vardagen som har rivstartat efter semestern med barnen & deras aktiviteter, träffat lite gamla jobbarkompisar m.m. Hade också fullt upp i veckan med att fixa inför min fest, som gick av stapeln i lördags. Den blev verkligen hellyckad!! Vi var ungefär 50 personer. Det började med bubbel & mingel. Sedan åt vi middag & fikade. Efter det var det party hela natten!! Dom sista gick vid 03.30......  Jag var så uppspelt sen när jag kom hem, så det var skitsvårt att somna.
Kul hade vi iallafal,l men det känns också ganska skönt att det är "över" nu. Det känns lite synda att jag är "anonym" här, för annars skulle jag lägga ut massa fina bilder. Fick själv en hel del uppskattande kommentarer & det är ju alltid kul. En sa att jag ser tio år yngre ut idag, än vad jag gjorde för tio år sen, eller var det jämfört med för tio år sen!? Skitsamma, positivt var det iallafall :-)

Ikväll har jag varit på föräldramöte i skolan. Ska nu gå & "knyta mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0