Förkyld:-(

Igår kände jag mig rosslig i halsen & lite snorig & idag kom förkylningen som ett brev på posten. Är helt täppt i näsan samtidigt som det droppar tunt genomskinligt snor.....
Har varken tid eller lust med det. Har jobbat & varit i stallet+en snabbis på IKEA. Köpte lite smått där, till min fest som är på lördag. Har ju (tyvärr) fyllt år!!

Imorgon ska jag till frissan och det behövs verkligen nu efter mycket sol i sommar.

Jag har börjat läsa spanska också. Jag som har så mycket tid över jämt menar jag, NOT, men det är iallafall väldigt kul.

Häromdan hade jag & mannen bröllopsdag & vet ni vad jag fick i present av min man? Jo, dom där stövlarna som jag tyckte va så fina, men alddeles för dyra, gulligt va? Själv hade jag glömt bort att det var vår bröllopsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0