En kanonhelg

I fredags efter jobbet åkte jag till Kista & kollade i lite affärer. Ett par jeans & några toppar köpte jag. På kvällen kom några kompisar över & grillade. Det var trevligt! Tjejrna hade kompisar som sov över också, så det var fullt hus.

På lördagen kom en kompis till mig & hälsade på, på dagen. Gjorde oss sen iordning & stack in till stan med ett kompisgäng. Vi skulle ha överraskningsmiddag för en kompis som fyllt år. Vi satte oss först på TGIF i Kungsan & drack massa rosé. Efter det åt vi middag på en italiensk resturang & avslutade sen på Vickan. Kom faktiskt inte hem förrän 03.00 så idag har jag & mannen varit lite trötta.

Idag har vi inhandlat nya gympaskor & överdragskläder m.m till barnen. Jag har tagit ett skönt bad & till middag blev det Lövbiff med Gorgonzolasås. Barnen har haft massa kompisar här, men nu har dom badat & faktiskt somnat allihopa, så nu kan jag också krypa ner i sängen utan dåligt samvete,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0