Solen skiner..

...och himlen är klarblå. Inte ett moln så långt ögat kan nå. Vilken skillnad mot igår morse!! Nu ska vi göra iordning matsäck & sen ge oss ut i backarna. Mysigt!

Det är så skönt att JAG kan åka skidor obehindrat nuförtiden. Ett av mina mål efter open som uppfyllts. Tidigare var jag så rädd att ramla, eftersom jag isåfall inte skulle kunna ta mig upp själv. Tänk er känslan av en skalbagge som ligger på rygg & sprattlar med benen i luften, för att försöka vända sig rätt & ta sig upp.... Ungefär så kändes det en gång för några år sedan när jag föll & fick ta hjälp av mina kompisar för att komma upp. Då vägde jag c:a 105 kg. Idag 75. Ganska stor skillnad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0