Sitter här med en smoothie

Har varit i stallet ikväll & sitter nu & surfar lite & äter blåbärssmoothie som min dotter har gjort.

När jag hämtade på dagis idag fick jag först beröm av en dagisfröken som sa, att jag var så fräsch & snygg. När jag var på väg att gå därifrån, mötte jag en "mamma" som också sa att jag hade blivit så smal & fin. Och inte nog med det, även en av "stallmammorna" påpekade att det var sån skillnad på mig & att jag hade blivit så smal. Jättekul att få höra, jag suger i mig berömmet & är nöjd. Det är ju tur att det är positivt iallfall, när det är så struligt på jobbet och så. Tänk om jag fortfarande hade varit fet...... Då tror jag att jag hade upplevt det ännu värre med allt, faktiskt! Nu när jag trivs bättre med min kropp, så har jag på nåt sätt blivit starkare i mig själv.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0