Påskafton

Vi hade påskmiddag här hemma igår. Vi åt sill, köttbullar, ägg & lax bl.a. Min pappa var här också. Eftersom vi åket till Sälen imorrn var det smartast att göra så, så har vi alla "rester" idag, så det blir ju iofs påskmiddag idag också. Barnen fick leta efter påskägg med en "skattkarta" som morfar gjort. Så gjorde vi när jag var liten också & nu fortsätter han så, med sina barnbarn!

Nu har vi precis ätit frukost. Min man har kört dottern till stallet igen. Hon älskar att vara där. Idag måste det packas & fixas. Tyvärr hatar jag att packa & drar alltid på det så länge jag kan.....






Kommentarer
Postat av: Jennie

GLAD PÅSK!!!

Tack för kommenataren den värmer!!

Här kommer receptet.

Har den i en av alla aftonbladets bakböcker jag samlat under året.

Den är kanongod, snabb o enkel om man inte orkar göra bullar o vill ha något till fikat!!



http://www.tasteline.com/Recept/Kanelbullekaka



Lycka Till Kramar Jennie

2010-04-03 @ 16:56:55
URL: http://theicewomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0