Ny vecka igen!

Helgen gick alldeles för snabbt, som bvanligt!. Vi hade kalas för en av mina tjejer, både på lördagen & söndagen. Det var väldigt intensivt, särskilt på söndagen när vi hade hand om 18 dagisbarn..... Beundrar verkligen all dagispersonal som tar hand om våra barn hela dagarna .... Att dom orkar?

Idag blev det spagetti & köttfärssås till middag. Gjorde extra mycket, så att det även räcker till morgondagen. Köttfärssåsen blir också godare dagen efter tycker jag, då den har fått "dra sig" ett tag.

Har kollat på fotboll också.Äntligen vann vi igen! Kalmar-AIK, 0-3 !! Det känns bra. Jag har gjort mig "iordning" för kvällen & ska nu bara borsta tänderna, krypa ner i sängen & kolla på Roast på Berns.

Min man köpte så härliga nya sängkläder häromdan. Påslakan i jeanstyg från Canada Goose & rödrandiga örngott till. Så sköna & fina.
                                                                             
                                                                            








































                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0