Lite orolig

Har börjat tappa massa hår igen!! Gjorde ju det förut också, sen tyckte jag att det blev lite bättre igen. Men nu verkar det ha "blivit sämre" igen!? Det kanske beror på att jag fortfarande slarvar med vitaminerna!? Ska försöka skärpa mig med det, för jag vill ju inte bli flintis. Även mina naglarna har "dålig kvalité", så det kanske har med näringen att göra? Jag fick ju heller aldrig veta hur min provsvar såg ut vid ettårskontrollen, för att dom hade typ "slarvat bort" provsvaren, så jag vet inte om jag kanske ska ta nya prover. Vi får väl se, hur jag gör med det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Följer din blogg men har inte kommenterat tidigare.

Att slarva med vitaminer och andra tillskott är väl dumt? ;)

Har du provat Priorin? Verkar ha hjälpt många, bl a mig efter graviditeten!

2010-04-28 @ 11:13:20
Postat av: Lotusblomman

Jag håller med dig,det är dumt att slarva!! Kommer precis från apoteket med B-kombi & en ny burk med Mitt Val Kvinna,så nu SKA jag peta i mig tabletterna VARJE DAG!! Priorin har jag inte provat,är det för håret? Lotusblomman

2010-04-28 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0