Intensivt!

Måndag imorgon igen, vart tar tiden vägen?? Har haft fullt upp hela helgen: ridning, kalas, fotboll & gympor,hjälp med flytt m.m.
Jag & mannen var ute & åt på resturang igår. Det var bara en snabb-middag men det var gott & trevligt. Pasta med scampi blev det för mig. När jag kom hem & pratade med en kompis, blev jag övertalad till att "hänga med ut"! Vi var ett gäng tjejer på åtta stycken, som först satt & drack lite drinkar & sen var inne i stan & dansade järnet. Jag fick höra av flera stycken att jag var "så j-a snygg"...... Härligt!!  Som tur var blev det inte så sent, jag var nog hemma vid 02.30 så jag var faktiskt inte helt utslagen idag, utan bara lite trött!!

Nu står mannen ute & grillar, så snart blir det middag, mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0