Torsdag

Igår borde jag ha pluggat på förmiddagen men det blev inte så mycket med det..... Fixade lite hemma & åkte sen och plockade brynen & köpte en blus på HM. Jag tog med mig en 44:a in i provrummet men den var för stor, så en av expediterna fick hämta en i stlk 42 istället & den satt bra!! Det känns helt sjukt, jag kan handla kläder i "vanliga" affärer i normala storlekar och inte ens dom allra största storlekarna..... Hurra!! Risken är att jag kommer handla ihjäl mig. Jag har ju alltid varit modeintresserad, och nu har jag ju liksom hela marknaden till mitt förfogande, förut var det ju rätt begränsat med coola kläder i min storlek.

Fick också höra en rolig grej av en annan mamma igår på gympan. Hennes dotter hade frågat henne varför inte hon kunde ha lika balla & coola kläder som NN:s & NN:s mammor. (Min dotter & hennes kompis mammor, alltså)
Det var ju lite kul att höra!!

Gud, vad jobbigt det känns att inte skriva ut namn & lägga ut bilder. Men det är ju fortfarande så att ingen vet om min operation, & jag vill inte gå ut med det ännu, så tyvärr får det vara så ett tag till.

Nu MÅSTE jag plugga, ska till Universitetet sedan på föreläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0