Skansen

Vi drog in till Skansen i förmiddags. Det var hur mycket folk som helst på Djurgårn & i princip omöjligt att hitta en parkeringsplats. Till slut parkerade vi uppe vid Karlavägen & tog bussen ner till Skansen. Eftersom våra barn aldrig åker buss annars, tyckte dom att det var lite roligt, faktiskt! Även på Skansen var det fullt med människor så vi gick bara en liten runda & sedan lämnade N sina nappar till katterna!! Gick ner till Ulla Winblad & åt en sen lunch. Det blev köttbullar med mos, sås & lingonsylt.

När vi kom hem kollade vi på AIK-Häcken i Svenska Cupen. Det såg ut som om vi skulle förlora, men sedan satte vi två snabba i slutminutrarna & avgick som segrare, helt otroligt......

Åt fläskfilé, potatis & sås till middag. Gjorde det där personlighetstestet inför intervjun imorgon bitti, men satan vad svårt det var. Det var totalt 40 frågor med 4 alternativ till varje fråga. Dessutom skulle man markera vad som bäst stämde in & vad som sämst stämde in på mig så egentligen fanns det ju 8 alternativ till varje fråga. Iallfall så var det svårt att svara då jag tyckte att fler alternativ faktiskt passade in!!??  Ja, ja, jag får min "dom" imorgon så jag återkommer.

Har tagit ett långt varmt bad också men jag INTE PLUGGAT någonting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0