Personal shopper!

Igår på dan tog jag mitt härliga bad. Jag peelade ansiktet & gjorde hårinpackning, filade naglarna m.m också!
Åt en Räk-crepes till lunch. Var sen hemma hela eftermiddagen & kvällen för en gångs skull. Åt pasta-gratäng från gårdagen till middag & drack ett glas jättegott rödvin till det. Såg sen en hyrfilm igen, The Reader, ganska bra men inte så bra som jag trodde den skulle vara. Kom i säng vid 23-tiden.

Nu på morgonen har jag tagit en dusch & precis ätit fil med äppelmos, banan, kanel & BranFlakes. Mums!
Ska sticka till Åhlens & träffa en Personal shopper!! Är ju ganska bra själv på att handla ;-) men tycker att det kan vara kul & få lite andra tips också dessutom. Återkommer med rapport sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0