oj då,

det var ett tag sen jag uppdaterade nu. Igår fredag var jag först på Universitetet & skrev min första tenta. Jag satt & skrev i 3 1/5 timme & då orkade jag inte mer. Jag mådde jätteilla igen, så avslutningen på den text jag skrev blev inte alls bra. Jag hoppas att jag blir godkänd iallafall. Tycker att det blir roligare & roligare för varje dag med Lärarutbildningen. Tror faktiskt att jag skulle passa ganska bra som lärare, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra om jag blir erbjuden jobbet nu!?

Åkte en snabbis in till stan & bytte ut ett halsband på Sabo & köpte nya stövletter på . Åt Yaki-Niku till lunch.
Var på bibblan & lånade lite böcker att ha till plugget.
Packade sedan lite snabbt & hämtade alla barnen. Åkte ut till landet. Åkte först till Nynäs & åt lax & skaldjur nere i hamnen. Det var jättehärligt! Låg sen i soffan & kollade på Idol m.m. Somnade vid 01.00.

Lördag: Var i Nynäs igen & lämnade böcker & åt en glass nere i hamnen. Handlade lite, & åkte sen hem. Gjorde egna hamburgare till lunch. Äldsta tjejen & mannen var ute & plockade lite kantareller. Dom hittade inte inte alls lika mycket den här gången, som dom har gjort förut. Nu ska jag sätta mig & läsa kvällstidningarna.


De här stövletterna köpte jag, fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0