Nu har det gått...

...ett par dagar sen jag uppdaterade här. Jag har funderat lite på om jag ska stänga ner bloggen!? Den hade varit så mycket roligare & bättre om jag hade kunnat visat bilder på mig & familjen. Jag gör ju inte det pga att jag inte berättat för någon om min operation. Däremot är det därför så himla skönt att kunna skriva här & "prata" om viktnedgången & andra grejer som rör open!! Jag avvaktar lite så får vi se!!

Igår var jag på besök på banken som jag ska börja på. Jag träffade mina nya arbetskamrater & pratade lite med chefen. Dom verkar trevliga allihopa så jag hoppas att det här blir bra.

Nu idag ska jag träffa en kompis för att äta lunch.

Jag måste ta tag i mina mellanmål nu, jag äter alldeles för lite om dagarna, tyvärr! Ska gå in på Viktdropp & få lite tips & inspiration. Det blir ju lätt att man bara tar en hårdbrödmacka, istället för att försöka få i sig lite mer proteiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0