I did it....

Det var hur kul som helst att rida igen! Jag är inte för fet för att rida!!!!! Däremot upptäckte jag att jag är extremt otränad & svag. När jag galopperade "hände något" med ryggen, så jag fick ta det väldigt lugnt resten av lektionen. Jag hoppas att det bara var en sträckning för det känns lite bättre idag.

Jag & äldsta tjejen bänkade oss sen framför Tv:n för att se Mamma Mia som vi köpte i julas men glömt bort att titta på, men båda två somnade nästan direkt. Hämtade småtjejerna vid 15-tiden sen kom mannen hem vid 16.30. Åt skaldjur till middag & låg sen i soffan & tittade på Tv.

Idag vaknade den yngsta redan 06.00!!! Hon har precis slutat med napp så jag tror att det är därför hon har lite svårare att komma till ro just nu. Jag fick iallfall ligga kvar till 9, för mannen gick upp vid 7.00.
Båda småtjejerna har varit på gympa nu på förmiddagen & nu ska vi åka & uppvakta min bror som fyller år.
T.o.m gympafröken påpekade att jag hade blivit så smal.... Kul, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0