Frukost med en kompis

Nu på morgonen kom en kompis över & åt frukost & fikade här! Hon börjar sitt jobb 12, & själv ska jag vara i skolan 13, idag! Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska hoppa av skolan nu på en gång, eller avsluta den kurs jag påbörjat!? Det lutar dock åt att jag avslutar studierna direkt. Kanske tar nån vecka eller två ledigt för att sen fokusera på nya jobbet!

Tänkte precis på att det förhoppningsvis inte är så långt kvar tills jag når mitt viktmål!! Jag har satt som mål att väga 75 kg. Till dit är det bara 10 kg kvar...... Det skulle motsvara ett BMI på 26,3. För att hamna på BMI 24,9 som är gränsen för övervikt, skulle jag behöva gå ner till 71 kg. Ja, ja, vi får se hur det går!! Jag får kämpa vidare  & kommer vara överlycklig om jag först & främst kommer ner till 75 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0