Fick jobbet!!

Var på intervju i morse igen!! Jag trodde att jag än en gång skulle svara på massa frågor, men istället började han med att säga, att jag faktiskt får jobbet om jag vill ha det!! Jättekul, & jag tror faktiskt att jag tar det & hoppar av Lärarutbildningen. Utbildningen har blivit roligare & roligare men det tar trots allt 4 år, med studielån & sen som lärare tjänar man ju inte speciellt mycket heller. Lönen är ju absolut inte allt, men samtidigt så vet jag att jag gillar att arbeta med finansiella & ekonomiska frågor. Jag bad iallfall att få tänka till imorgon, så får vi se.
I vilket fall som helst så känns det ju bra för egot att bli utvald av flera hundra sökande.

Skulle ha pluggat idag men det har jag inte gjort. Det har blivit lite shopping & sen har jag mest surfat på datorn, vilken disciplin va? Nu ska jag hämta småtrollen & sen ska jag steka pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0