Alla kreditkort borta

I morse när jag skulle åka upptäckte jag att min korthållare med alla kreditkort var borta!! Jag fick panik, och dessutom skulle jag åka kommunalt idag för jag skulle till Lärarhögskolan vid Thorildsplan. Jag ringde till Hemköp där jag hade handlat igårkväll, men dom hade inte hittat dom. Letade hemma men dom var borta så till slut ringde min man & spärrade American Express kortet eftersom det är "no limit" på det. Gick sedan igenom alla lådor m.m i min 3-årings rum, & då hittar jag det, en bit ner i en överfull låda med leksaker...... Helt otroligt att jag hittade det överhuvudtaget!! Jätteskönt iallfall, så jag kom iväg, och kom faktiskt i även i tid. Hade musik & drama-lektioner.

Hämtade barnen på dagis. Åt middag & gick sen till skolan på föräldramöte. Kom hem vid 20.20. Har röjt undan lite, tvättat & kollat på Tv. Nu är det sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0