Tisdag

Igår hämtade jag barnen tidigt & åkte sen till stallet. Småtjejerna fick rida på en lite shettis. Äldsta tjejen hade en kompis med sig & hemma sen plockade dom kastanjer som dom målade & satte klistermärken eller skrev något på. Jättefina blev dom! Alla åt lite olika rester till middag, pasta, pannkaka, schnitzel & fisk.

Rensade bland mina underkläder litegrann. Alla bh:ar åkte ut. Dom var i 95 C & D & dom ska syrrans dotter få, hoppas bara hon kan ha den storleken för det var drygt 40 st, jättefina, en del är aldrig använda ens ;-)
Jag ar köpt några nya men behöver fler. De senaste jag köpte är i stlk 90B. Jag har gått från D-kupa till B-kupa!!!

Nu ska jag slänga på mig kläder & åka till stan & klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0