Söndag fm

Hann inte uppdatera bloggen alls igår! Gick upp redan 05.40, duschade, gjorde matsäck & åkte sen på gympatävling. Tjejerna åkte tillsammans i en hyrd buss. Det tyckte dom var jättekul. Det gick bra för oss i tävlingen, av 20 lag gick först alla våra fyra lag vidare till semi & sen kom ett lag på andra resp. delad tredje plats, det är ju superbra!

Kom hem igen bortåt 16-tiden. Fixade iordning mig & bytte om, hämtade upp dottern vid bussen & åkte sen på 40-årsfest. Åt marinerad kycklinfilé & potatissallad. Pannacotta till efterrätt. Kände mig dock lite trött & illamående så jag tog det ganska lugnt. Tog en taxi hem vid 00.30. La oss & sov direkt.

I morse vaknade småtrollen tidigt som vanlig:-( Jag gick dock inte upp förrän 9.30. Har ätit fil till frukost & ska nu ta mig en Cappuchino & en hårdbrödmacka. Hade velat gå på Hem & Villamässan idag, men det blir lite tight eftersom mellantjejen ska på simskola på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0