Söndag

Jag har återigen varit dålig på att uppdatera  bloggen, men jag har helt enkelt svårt att få tiden att räcka till...

Veckan har iallfall varit bra! Jobbade sent i torsdags & i fredags blev jag tvungen att "vabba" då min äldsta tjej hade feber, ont i örat & halsen. Åkte ner till doktorn & det visade sig att hon hade streptokocker & fick penicillin.
Tyvärr misssade hon då sin gympatävling hon sett fram emot, på lördagen. Igår, lördag var min man ute & fiskade på dagen & hade sen herrmiddag på kvällen, så jag & tjejerna hade en "egen" dag. Mellantjejen var på gympa sen åkte vi & köpte godis & lite nya pennor & block bl.a. Var sen bara hemma & tog det lugnt. Åt tacos till middag. Småtjejerna somnade ganska tidigt & sen satt jag och "stortjejen" & zappada mellan Körslaget & Singing bee. Sedan somnade både hon & jag på soffan.

Idag är det fotboll på Tv 12.30 & sedan simskola för mellantjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0