Redan onsdag!!

Alltså, jag fattar inte riktigt vad tiden tar vägen!? Dagarna bara rullar på & det känns som att det bara är måndag & fredag hela tiden!!

Pratade lite med min "operations-kompis" från Ersta häromdan & hon hade gått ner nästan 50 kg!!! Däremot så verkar hon ha lite problem med själva ätandet, hon mår väldigt illa varje gång hon ätit något, stackaren!! Dom problemen har ju inte jag, & dessutom kan jag ju slarva en del också.  Nu när jag har börjat jobba igen är det ännu svårare att få ihop matintaget. Jag äter alldeles för lite, & nu har det blivit så att jag knappt dricker vatten heller. Måste bli ändring på det, men det är svårt att få till det faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0