Nyfrissad!

Är nu nyklippt & nyfärgad! Min frisör berömde mig för att jag ar blivit så smal & snygg:-) on frågade vad jag vägde nu, oftast brukar jag inte svara på såna frågor, men nu sa jag drygt 80. Då blev hon jätteförvånad & sa att det trodde hon aldrig (så mycket alltså).Har gått runt på stan & kollat lite + shoppat.

Hämtade barnen & åt en kycklingsallad. Jag var på ett möte ikväll, så mannen fick åka till stallet med dottern & småtjejerna fick vara med sin farbror tills dom kom hem igen!

Har kollat på Desperate Houseviwes & ska snart gå & lägga mig!

Har länge varit ute efter både skor & stövlar att ha till "vardags". Något roligare än gympadojjor, men utan för hög klack så att man orkar gå runt på stan med dom. Det blev dessa stövlar & skor med kilklack!




High boot                            Ankle boot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0