Ny vecka

Idag har jag "pulat" lite hemma: tvättat, rensat en låda & plockat lite. Åkte en sväng med äldsta tjejen så hon fick köpa lite nya trosor bl.a. Hon vill helt plötsligt ha boxertrosor, vilket hon tidigare vägrat att ha. Sedan blev det Hammarby-AIK på TV. "Vi" vann med 2-1. Forza Gnaget!!!!!!!!!
Mannen följde med mellantjejen & simmade. Åt sedan Carbonara till middag. Ett glas rött vin blev det också. Sitter nu & kollar på "Vem kan slå Filip & Fredrik" & efter det ska jag gå och lägga mig. Kommande vecka är ju Höstlov men eftersom jag är ny på jobbet har jag inte tagit ledigt. Dagis har stängt måndag, tisdag så min man får ta hand om barnen då & sedan får dom gå på dagis & fritids resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0