Hemma igen....

Vi har haft det jättebra! Igår började vi med att äta lunch på NK inne i stan. Kollade sen på vinterjackor & lyckades faktiskt hitta en skitsnygg!!! Därav priset också, den kostade en förmögenhet så jag måste testa den igen här hemma & bestämma mig för om den verkligen är värd de där pengarna!?

Åkte sen förbi B:ox, men jag blev besviken, för det var inte ens klart med alla butiker där, så vi gick runt alltihopa en snabbis, bara! Kom ut till Bohmans i Trosa vid 15.30. Åt en Brie-macka & drack en öl. Läste tidningarna & sen la jag mig i ett hett bad i nästan 1,5 timme. Vid 19.30 var det dags för fördrink & en presentation av vinerna. Efter det blev det 7-rätters middag med tillhörande viner. Det gick väl ganska bra, för det var långa pauser mellan rätterna & jag åt bara några tuggor av varje, men på slutet höll jag på att somna vid matbordet. Jag tror att det var en sorts dumping, faktiskt! Vi satt till bords ända till 00.30 & då stupade jag i säng, för att jag var så trött.

I morse låg vi till 10 & sen åt vi frukost. Tyvärr kan jag äta som minst på morgnarna så hotell-frukostar är ingen "hit" längre, tyvärr. Gick sedan en promenad längs kanalen i Trosa & sen åkte vi hem.

Mötte morfar & barnen vid stallet & åt ost & skinkpaj där till lunch. Har också varit & handlat mat. Ikväll blir det lugnt, middag med fotboll på Tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0