Har varken....

...hunnit att uppdatera min egen blogg eller läst några andra bloggar den här veckan!! Nu är det fredag igen & veckan har (som vanligt) gått blixtsnabbt!! Första jobbveckan har gått bra! Har lärt mig en hel del & igår var det ett stort möte inne i stan med medarbetare från hela vårt distrikt, dvs nordvästra regionen. Efteråt gick jag på stan en stund & köpte mig en ny brun plysch-dress från Champion på NK. Den ska jag ta på mig ikväll efter ett skönt bad :-)

Annars har veckan varit lite som de brukar: stallet i tisdags, Ikea en snabbis & körning till & från gympa. Lite tvätt & Tv-tittande.

Idag när jag hämtade på dagis & skola var det flera som påpekade att jag blivit så smal....
Kom just på att jag varken vägt eller mätt mig heller, den här veckan, så det ska jag göra imorgon, har jag tänkt.

Nu ska jag tända lite ljus & läsa posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0