Fredag kväll

Har ju haft småtjejerna hemma ett par dagar. Har varit i lite lekparker med dom bl.a. Idag åt vi lunch på Gröna Stugan i Sundbyberg. Var & gjorde första behandlingen idag för att få bort hårstråna på hakan. Ska dit om en månad igen, & håller tummarna för att de ska försvinna.

Ikväll har vi i familjen haft "fredagsmys" ! Åt lövbiff med ugnsstekt potatis & ädelostsås. Satt i matsalen förstås & hade massa tända ljus. Barnen tittade på Lilla Melodifestivalen & sen tittade vi på Idol. Barnen slocknade en efter en i soffan. Jag ska också gå upp & lägga mig faktsikt för vi ska upp redan 06.00 imorrn, tyvärr! Den äldsta tjejen ska på gympatävling & min man ska på fisketävling. Jag följer med dottern & barnvakten kommer & tar hand om småttingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0